Open top menu
loading...
Isnin, 26 Mei 2014

Lirik Nasyid Doa Solat Dhuha - Unic





Doa setiap kali solat Dhuha. Solat Dhuha sunat dilakukan di antara pukul
8 hingga 11 pagi. InsyaAllah memudahkan kita memperoleh rezeki dari
Allah SWT.

Bilangan rakaat adalah 2 hingga 12 rakaat (2 rakaat 1 salam).
Minimum 2 rakaat.

Niatnya: "Sahaja aku solat sunat Dhuha 2 rakaat kerana Allah Ta'ala".

Rakaat pertama baca Surah Ash-Shams manakala rakaat kedua bawah
Surah Adh Dhuha.

Selepas memberikan salam, baca doa didalam video ini. Selamat beramal.
Semoga anda dianugerahkan rezeki halal yang melimpah ruah dari Allah SWT.

Different Themes
Written by Oh! Dakwah

Assalamualaikum semua, jika saya ada melakukan kesilapan dalam post saya ini, mohon jasa baik tuan-tuan dan Puan-puan untuk memberitahu saya secepat mungkin supaya saya menyedari kesilapan saya dan memperbaikinya. Semoga kita semua selamat dari api neraka yang amat pedih dan Memperoleh syurga yang kekal selamanya.

0 ulasan