Open top menu
loading...
Selasa, 17 Jun 2014


Ramai yang tahu zina apabila satu pasangan mengadakan hubungan persetubuhan tanpa ikatan..

Namun ramai yang tak tahu zina boleh jadi walaupun anda berseorangan.. Macam mana?

Hati-hati.. Kita mungkin tak pernah perasan sebelum ini. Tapi hakikatnya dosa besar yang telah kita lakukan..

Jom saksikan sama-sama.. Ambil iktibar dan jadikan peringatan sesama kita..

Insha Allah..

WHAT WILL YOU LOSE IF YOU SHARE?? MARI BERJUANG DI JALAN ALLAH SWT

Sila Tonton Video Ini Untuk Maklumat lanjut :





Different Themes
Written by Oh! Dakwah

Assalamualaikum semua, jika saya ada melakukan kesilapan dalam post saya ini, mohon jasa baik tuan-tuan dan Puan-puan untuk memberitahu saya secepat mungkin supaya saya menyedari kesilapan saya dan memperbaikinya. Semoga kita semua selamat dari api neraka yang amat pedih dan Memperoleh syurga yang kekal selamanya.

0 ulasan